Mijn Mobilae-startgids
Terug met deel 2 van Mijn Mobilae! We hopen dat het eerste deel u voldoende informatie heeft gegeven over Mijn Mobilae en de voordelen van het gebruik van het platform. Hier, in het laatste deel van het artikel, nemen we u mee op een rondleiding door Mijn Mobilae. De basisfuncties van het platform, inclusief het inloggen en het navigeren door het startmenu.

Aanmelden op Mijn Mobilae
Het eerste wat u moet doen is naar de Mobilae website gaan en de optie Mijn Mobilae selecteren in de menubalk rechtsboven in uw scherm.
Wanneer u op deze pagina aankomt, kunt u zich aanmelden als u al een account hebt of u registreren. U kunt zich ook aanmelden met uw bestaande Facebook- of Google-account.
Navigeren door het hoofdmenu

Wanneer u zich voor het eerst aanmeldt bij Mijn Mobilae, krijgt u een scherm dat er als volgt uitziet.
Dit is het basis startscherm van Mijn Mobilae. Wanneer u zich aanmeldt bij Mijn Mobilae, bevindt u zich in het "eerste niveau" van Mijn Mobilae gebruiker. Als we Mijn Mobilae als metafoor moeten gebruiken, is het als LEGO bouwstenen: u kunt uw stad beginnen te bouwen vanaf één enkel gebouw.
Als gebruiker op het eerste niveau kunt u de volgende handelingen verrichten:

Persoonlijke gegevens bewerken en bekijken
Via dit menu kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen.

Bekijk alle Mobilae brochures
Wilt u meer weten over andere Mobilae producten? Met Mijn Mobilae kunt u eenvoudig door de productbrochures bladeren en deze op uw apparaat lezen.

Afspraak maken
In Mijn Mobilae is het inplannen van een afspraak aan huis een fluitje van een cent. Een afspraak aan huis om bijvoorbeeld uw badkamer op te meten voor een inloopdouche of uw trap voor een traplift.
Zodra u een afspraak voor een huisbezoek heeft gemaakt, verschijnt er een ander menu in uw dashboard zoals dit menu.

Als u al een huisbezoek heeft gepland, vindt u op deze kaart meer details. Krijg een idee van wat u kunt verwachten van huisbezoeken door een korte video te bekijken. Er is ook een video beschikbaar waarin de functies van onze 3D-visualisatie en offerte generator op maat worden uitgelegd.

Kijk op deze kaart om te zien wanneer uw huisbezoek is gepland. Bovendien kunt u in dit menu een andere datum selecteren. Wijzigingen kunnen tot 24 uur van tevoren worden aangebracht.

Bekijk extra video's over uw bestelde product via deze kaart.

Meer menu's ontsluiten in Mijn Mobilae
Zodra u uw afspraak heeft gemaakt, wordt u gepromoveerd naar het tweede niveau van de Mijn Mobilae gebruiker. U heeft in het tweede gebruikersniveau toegang tot meer menu's van Mijn Mobilae.
Als gebruiker van het tweede niveau heeft u nieuwe menu's ontgrendeld vanuit uw hoofdscherm, zoals het menu om uw offerte te controleren (rode cirkel) en het menu om documenten te uploaden (blauwe cirkel).
Hoe meer u het ecosysteem van My Mobilae gebruikt, hoe meer functies toegankelijk worden. U kunt bijvoorbeeld de offerte van uw adviseur controleren aan de hand van het voorbeeld van hierboven. U kunt zelfs uw bestelling volgen en het restbedrag van uw aankoop betalen, rechtstreeks vanaf het platform!
Wat is de volgende stap?
Zodra u uw product thuis hebt, kunt u, als u onderhoud of hulp nodig hebt, een onderhoudsafspraak plannen of contact opnemen met onze klantenservice vanaf het platform. U kunt contact met ons opnemen via de "bel mij terug" knop in uw Mijn Mobilae omgeving!
Registreren voor Mijn Mobilae
Dit artikel is geschreven om u een beter inzicht te geven in het Mijn Mobilae portaal. U zult niets dan voordelen ontvangen van dit platform terwijl het zich blijft ontwikkelen. Registreer u nu voor Mijn Mobilae door eenvoudigweg op de link te klikken.
Start uw Mijn Mobilae ervaring hier